Regels m.b.t. het forum. Graag eerst even doorlezen!!

Lees hier de forumregels. Verder kan je hier alles kwijt wat je maar wilt.
Plaats reactie
Astrawez
Site Admin
Berichten: 1093
Lid geworden op: 03-01-2013 10:37

Regels m.b.t. het forum. Graag eerst even doorlezen!!

Bericht door Astrawez » 03-01-2013 12:30

Hallo, en welkom bij het Opel Monza Register.

Het doel van dit register is het in kaart brengen van alle Opel Monza's die er in Nederland rond rijden of hebben gereden. Anders als bij het D Kadett register (die ik ook heb opgezet), kan je hier bij de kentekens reageren. Gelieve niet eindeloos ouwehoeren, maar een foto toevoegen mag gewoon. Als je een auto wilt toevoegen welke nog niet in het register staat, dan mag dit als lid van het forum. Controleer eerst de index, en als het kenteken er niet bij staat, maak dan een nieuw topic aan. Let er dan wel op dat de volgende gegevens er minimaal in moeten staan:

Kenteken:
Handelsbenaming:
Brandstof:
Kleur:
Datum eerste toelating:
Datum eerste afgifte Nederland: (bij een ingevoerde auto is deze datum dus nieuwer dan de datum eerste toelating)
Status kenteken (geldig, gedemonteerd of geëxporteerd)

En het liefst natuurlijk een FOTO.

Mochten de gegeven niet allemaal bekend zijn (bijvoorbeeld doordat het een oude foto is), dan schrijf je op dat de verdere gegevens onbekend zijn.

Zorg er verder natuurlijk altijd voor dat de juiste auto in het juiste topic staat. Dus '78-er niet in het topic van een '82-er, etc.

Zoek je een bepaald kenteken dan kan dat via de zoekfunctie. Ook kan je in de indexpagina's kijken. Gelieve op de indexpagina's NIET te reageren. Zodra er iets door iemand is toegevoegd pas ik de index aan!

Dan als laatste: ik bezit reeds ALLE geldige (en slapende) kentekens van de Monza's in NL. Deze kentekens zijn dus niet geheim en staan op een openbare database. Ik ga dus GEEN kentekens verwijderen uit dit register.

LET OP: WIL JE IETS ZIEN, DAN DIEN JE JE EERST AAN TE MELDEN! Bedankt.

Groetjes, Wesley (beheerder)

Plaats reactie